Kenoko Business

Blog

10 wskazówek, jak poprawić koncentrację
Jak poprawić koncentrację? Czym jest i dlaczego jest Ci potrzebna? Na te pytania znajdziesz odpowiedź w poniższym artykule. Na początek wskażmy, że koncentracja to umiejętność dłuższego skupienia się na określonym zadaniu lub rzeczy. Dzięki tej zdolności jesteś w stanie z oceanu różnych otaczających Cię bodźców wyłowić te, które są Ci aktualnie potrzebne. W przeszłości koncentracja pozwalała ludziom przetrwać w nieprzyjaznym świecie. Dzisiaj dzięki niej zdajesz egzamin z dobrą oceną, kończysz ważny projekt, szydełkujesz albo jeździsz bezwypadkowo. Koncentracja ma więc, upraszczając, ogromny wpływ na tzw. życiowy sukces, czy Ci się to podoba, czy nie.
Czytaj więcej
Ergonomiczne stanowisko pracy. 5 wskazówek, które pomogą Ci je stworzyć
Co się stanie, jeśli nie będziesz pracować przy ergonomicznym stanowisku pracy? Każdy chciałby, aby jego biuro wyglądało modnie, nowocześnie i by było pełne fajnych gadżetów, jak hamaki, konsole czy lodówki z napojami chłodzącymi. Wiemy jednak jak jest. Niewielu z nas ma szansę pracować w biurze Google. Cała reszta musi sobie radzić z mniej lub bardziej (zwykle mniej) wygodnymi biurami. Coraz więcej osób pracuje też z domu, gdzie, wbrew pozorom, o komfort pracy jest naprawdę trudno.
Czytaj więcej
10 najlepszych ćwiczeń na ból dolnego odcinka kręgosłupa
Pojawia się, gdy wstajesz rano, za szybko się schylisz lub za długo siedzisz przed komputerem, a czasem z powodu choroby, o której nie miałeś pojęcia. Może być nagły lub nasilać się stopniowo. Ból dolnej części pleców skutecznie uprzykrza życie. Jak sobie z nim radzić? Przygotowaliśmy zestaw skutecznych i prostych do wykonania ćwiczeń na kręgosłup.
Czytaj więcej
Jak urządzić pokój dla ucznia? Poradnik dla rodziców
Pokój dla ucznia naprawdę trudno się urządza, i to niezależnie od wieku jego mieszkańca. Dlaczego? Pomieszczenie ma najczęściej niewielki rozmiar – w mieszkaniach w bloku zajmuje małą sypialnię, w domach zwykle przestrzeń na poddaszu. Na kilku metrach kwadratowych trzeba natomiast zmieścić zastraszająco dużo różnych funkcji – strefę nauki i odrabiania lekcji, miejsce na przechowywanie ubrań, książek, zabawek i różnych trofeów, kącik do spania, zabawy i przyjmowania przyjaciół. A co gorsza, jeden pokój nieraz dzieli się między dwójkę dzieci, a to gotowy przepis na konflikty i dąsy.
Czytaj więcej
Czym jest wellbeing w pracy? Jak pracować, by dobrze się czuć?
Wellbeing w pracy to przede wszystkim zadbanie o zdrowe powietrze i wodę, ale także o inne aspekty. Trudno o większą oczywistość, prawda? Do pracy (i innych aktywności życiowych) każdy człowiek potrzebuje dostępu do powietrza oraz wody. W przypadku biurowego wellbeing chodzi jednak przede wszystkim o ich wysoką jakość.
Czytaj więcej
Jaki kolor do biura? 5 najlepszych i 5 najgorszych propozycji
Jakie kolory do biura sprawiają, że pracuje się wydajniej, bez niepotrzebnych stresów i napięć? Do miejsc pracy (a także do domowego biura) warto wybierać barwy jasne. Bardzo ciemne kolory nie tylko zmniejszają wizualnie pomieszczenie, ale mogą też wprawiać w smutny nastrój. Natomiast jasne kolory optycznie powiększają pokój, odświeżają go i rozjaśniają.
Czytaj więcej
pixel